اخبار ASHNARAM
title

اقدامات ارزشمند پارس ساختار در جهت رفع چالش‏های اصلی توسعه صنعت فولاد کشور

۲۵ آذر ۱۴۰۰
اقدامات ارزشمند پارس ساختار در جهت رفع چالش‏های اصلی توسعه صنعت فولاد کشور

هجدهمین نمایشگاه ایران متافو

رئیس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در چهارمین روز از هجدهمین نمایشگاه ایران متافو در بازدید از غرفه گروه صنعتی پارس ساختار اظهار کرد: امروز شاهد یک گروه صنعتی از جنس معدن، صنایع معدنی و اجزای صنایع وابسته هستیم که در توسعه فعالیت‏های خود تامین انرژی مورد نیاز را در دستور کار قرار داده است.

محمد فاطمیان افزود: در این مجموعه نه تنها جهت‏گیری توسعه زنجیره ارزش از معدن تا صنایع پایین دستی در حال تامین است بلکه در جهت رفع چالش‏های اصلی توسعه صنعت فولاد کشور اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تاکید کرد: استقرار واحدهای صنعتی این مجموعه در استان آذربایجان شرقی از نظر آمایش سرزمین در یک موقعیت منطبق با ساختار اکونومیک و ساختارها و مارکت‏های آتی است که باعث شده آینده‏ای بسیار خوب در انتظار این مجموعه باشد.

فاطمیان حضور گروه صنعتی پارس ساختار در هجدهمین نمایشگاه ایران متافو را که به همت انجمن فولاد کشور برگزار می‏شود حضوری فعال برشمرد و ادامه داد: این نمایشگاه صرفا به نمایش عرضه توانمندی‌ها اکتفا نمی‏کند بلکه از این فضا به عنوان فرصتی مناسب برای تجلی حضور و موفقیت شرکت‏های تازه وارد به این مجموعه در بازارهای بین المللی بهره می‏گیرد.

وی درپایان گفت: ما امیدواریم این مجموعه‏ها بویژه گروه صنعتی پارس ساختار در جهت دستیابی به اهداف صنعت پیشران در شکل‏گیری نمایشگاه‏های تخصصی نقش آفرین باشد.