اخبار ASHNARAM
title

حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌ گذاران داخلی از اهمیت ویژه برخوردار است

۲۵ آذر ۱۴۰۰
حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌ گذاران داخلی از اهمیت ویژه برخوردار است

در جهت حمایت از بخش اقتصاد خصوصا در حوزه بهبود کسب و کار و بحث مقررات زدایی و حمایت های میدانی هم در گفتار هم در عمل اهتمام ویژه‏ای داشته است که در طی چهار سال اخیر تولیدکنندگان و سرمایه‏گذاران این موضوع را لمس کرده اند.

سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از غرفه گروه صنعتی پارس ساختار گفت: باعث افتخار است که جوانان پرتلاش ایرانی تولیدات صنعت فولاد را به صورت خودکفا انجام می‏دهند و همین امر سبب می‌شود شاهد صادرات وسیعی در این حوزه باشیم.

عمرانی ادامه داد: از سال ۱۳۹۲ ستادی در قوه قضاییه تشکیل شده که در جهت حمایت از بخش اقتصاد خصوصا در حوزه بهبود کسب و کار و بحث مقررات زدایی و حمایت های میدانی هم در گفتار هم در عمل اهتمام ویژه‏ای داشته است که در طی چهار سال اخیر تولیدکنندگان و سرمایه‏گذاران این موضوع را لمس کرده اند.

معاون قضایی دادستان کل کشور تاکید کرد: ریاست قوه قضاییه در جهت مانع زدایی ‏ها و حمایت‏ های میدانی ‌از بخش اقتصاد خصوصا در فضای بهبود کسب و کار حمایت ویژه‌ ای داشته است.

وی گفت: امروز هم با تشکیل دولت جدید ما قول داده ایم که همچنان همکاری لازم را مانند دولت قبل داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم با هم افزایی و همگرایی آن چیزی که به دست توانمند بخش خصوصی کشور تولید می‏شود، حمایت های لازم را داشته باشیم.

عمرانی با اشاره به اینکه امروز کشور در بدترین شرایط اقتصادی قرار دارد گفت: حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌ گذاران تولیدات داخلی از اهمیت ویژه برخوردار است و سرمایه‏گذاران نقش کلیدی در اشتغال‏زایی و کمک به معیشت مردم خواهند داشت که در همین راستا دولت باید حمایت‏های لازم را از تولیدکنندگان داخلی داشته باشد.معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: قوه قضائیه در کنار دولت به دنبال کمک برای رفع موانع تولید است.